Souqy-Jelas Sakit by eva

Thursday 6 February 2014

Februari

Bulan Februari?? Yups bulan Februari.. Sebenarnye bulan Februari ada banyak perkara penting yang berlaku.. Antaranya adalah birthday aku.. Aku rasa aku takkan rasa kebahagiaan semasa hari lahir aku berbanding sebelum nie.. Nak tahu kenapa?? Sebab aku rasa diri aku semakin dijauhi oleh rakan-rakan aku sendiri.. Tapi aku tak tahu aku buat salah apa dekat d0rang sampai d0rang jauhkan diri daripada aku.. Mungkin aku ni budak ketinggalan zaman.. Maklumlah d0rang tuh anak-anak 0rang kaya.. Aku nie hanya anak 0rang biasa.. BTW d0rang ada WeChat,Keek,Instagram,Twitter,Ask.fm dan macam-macam lagi lah.. Tapi aku cuma ada Facebook,Twitter and Ask.fm jerk.. :') Sebenarnye aku sayang sangat dekat d0rang sebab kalau aku sedih n gembira dulu dorang selalu ada dengan aku.. Tapi sekarang kit0rang dah berpisah.. Maklumlah kelas lain-lain.. Kit0rang kalau jumpa,mesti senyap jerk.. Terutama sekali aku.. Aku tak tahu kenapa aku rasa macam aku tak sesuai kawan dengan d0rang.. Mungkin sebab aku selalu diejek dan di pandang rendah.. Salah satu panggilan untuk aku adalah 'AGAS'.. Um 0keyh.. Aku b0leyh terima kalau d0rang nak gelarkan aku dengan gelaran AGAS.. Kalau aku tahu jadi macam nie.. Lebih baik aku sek0lah dekat kampung jerk dengan mak cik aku.. :') Tapi an.. Aku sayang sangat dekat d0rang.. Tak pe lah.. D0rang p0n macam tak suka kawan dengan aku.. Aku terima semuanya dengan hati yang terbuka.. Tapi aku harap aku dapat sambut birthday aku tahun nie walaupun sambut s0rang2.. K lah k0runk.. Aku 0ut dulu.. Bubyee.. :D

1 comment: