Souqy-Jelas Sakit by eva

Friday, 31 January 2014

Janji Tinggal Kenangan

Masa sekolah rendah dulu kau selalu janji dengan kitorang yang kau nak jadi bestie kitorang sampai bile2.. Tapi kenapa sekarang bile kau dah hot kau dah lupe kitorang.. Kau nak tahu tak perangai kau dah berubah sebnyak 360 darjah.. Hurgh -_- Kitorang rindu kau yang dulu.. Tapi bile kitorang tegur perangai kau.. Sekejap je kau rapat dengan kitorang.. N then kau buat perangai lagi.. Jangan sampai kitorang naik benci dengan kau.. Kononnya nak satu sekolah dengan kitorang lah apa lah.. JANJI KAU MANA??!! MANA JANJI KAU??!! Tolong lah ubah perangai kau tu sebelum ramai lagi budak benci dekat kau.. N aku pun tengah usaha untuk lupakan kau.. Selamat tinggal JAHANAM!! DAMN!!